18 Kasım 2009 Çarşamba

Forum İstanbul... Açıldı...

Bayrampaşa'ya yeni bir renk ve yüz getiren Forum İstanbul dün açıldı..
Gezdim...
Dolaştım...
Gördüm...
Keşfettim...


Bulmam hiç de zor olmadı..
Havaalanı-Aksaray m
etrosunun Kocatepe durağında AVM'ye özel giriş yapılmış..
E güzel de olmuş..

Sadece alışveriş yapılacak bir mekan olarak tasarlanmamış sanki.

"Sergi" için ayrı bir platformu mevcut..
"Tanıtım" için özel köşeleri..
Hatta girişteki oturma yerleri "açık hava konserleri"nin olacağının izlenimi vermekte..


Hoşuma giden tarafı mağazaların dizilim şekli idi..

Gittiğinizde sizin de dikkatinizi çekecek..

İstanbul sokakları gibi sıralanmış, hani bloklar şeklinde..
İkinci sola dönün, ordan üçüncü sağ diye adres bile tarfif edilebilinir orda (:


Akvaryuma girmedim, ama fiyatı şöyle: Normal:25TL Öğrenci 18TL


Çalışmam olduğu için e
-bebek mağazasını da gezme şansı yakaladım..
Farklı bir konsept de orda gördüm...

Bebeklerin mutfakta, banyoda, oyun odasında her yerde olacağını düşünülüp,

Ebeveynler ve bebekler için küçük bir ev odaları dizayn edilmiş..

Mutfak yapılmış mesela ihtiyaç olan şeyler uygulamalı olarak gösterilmiş...

Çekmece kilitleri, dolap kilitleri, biberon ısıtıları...

Güzel olmuş güzel..


Gidip görülesi bir yer..

Ezber bozucu..

İki büyük department store olan YKM ve Boyner de aynı çatı altında...

He bir de C&A..
Bir ezberbozucu hareketi de, mağazalarında dışa dönük camekan oluşu..
Normalde alışveriş merkezlerinin mağazalarının dışarıyla bağlantısı yoktur diye bilirim..

Ama burda ilginçtir var..

Olumlu mu olumsuz mu yansır bilemem..

Keşiflerim bundan ibaret..


Ben metroyla gittim, arabayla gitmek isteyenler: Otopark ücretsiz.

Yeter bu kadar keşif (:

1 yorum:

  1. özellikle haftasonları arabayla forum istanbula girebilmek büyük bir çile. yeteri sayıda girişi olmaması, mecvut girişlerin de henüz tamam anlamıyla bitirilememiş olması şimdilik eksi yönü. her zaman olduğu gibi bir tesis yapıyoruz ama onun altyapısını tesisten sonra yapıyoruz. forum istanbulda da aynı problem var. halen başka girişler için çalışmalar var.

    kafa karıştırıcı bir yerleşimi var. bir sürü koridor var ve nasıl bir düzende dizildiklerini anlamakta güçlük çekiyorsunuz. zaman zaman aynı yerden geçtiğinizi farkediyorsunuz, bazı koridorları da kaçırıyorsunuz. bu yüzden ben pek sevmedim. cevahir alış veriş merkezinde balkonlardan baktıgınızda nerde oldugunuzu anlayabiliyorken forum istanbulda böyle bir şansınız olmuyor. istinya park gibi oldugunu söyleyebiliriz.

    ama içerik açısından bakacak olursak türkiyenin en zengin içerikli alış veriş merkezi. ykm, boyner, teknosa, bimeks, saturn bir arada. bunları bir arada görmek gerçekten zor. olmayan marka yok diyebiliriz. bu en büyük artısı.

    metro ile ulaşılabilmesi en büyük avantajı. hemen kocatepe-kartaltepe(aksaray-havalanı hattı) metrosunun yanı başında. en büyük avantajı bu. eğer metro hattına yakın olmasaydı emin olun sıfır çekerdi. çünkü metro hattı dışında toplu taşıma ile ulaşım çok kısıtlı. özel aracınızla gelmek isterseniz emin olun başka yerleri tercih edersiniz.

    YanıtlaSil