23 Mart 2010 Salı

OR-GE Kampından Bir Keşif...

Bu keşif için bir fotoya ihtiyacım vardı nihayet elime ulaştı..

250 kişi...
Amaç aynı...
Hedef aynı...
Gidilen yol aynı...
Yürekler bir...
Beyinler farklı...

Düşün ki topla bu kişileri tek bir çatı altında...
Hayır hayır tek bir taban üstünde...
Sen yeter ki topla da nasıl toplarsan topla...
3 gün 2 gece mühlet ver onlara...

Sonra de ki, size bir görev vereceğim, bir sürü eğitim...
Arada eğlence de vereceğim ama o da bizim belirleyeceğimiz eğlence...
Sonra de ki, sizden ödev de isteyeceğim yani sürekli çalışacaksınız...
Bunların hepsini söyleyip onlara, bir de mutlu ayrılacaklarını vaad et...

Oldu...
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Gençlik Meclisi ve İstanbul Öğrenci Kulüpleri tarafından düzenlenen 3. OR-GE kampındaydım...
Adı üstünde değildi sadece "genç" olması..
Başkanından tüm üyelerine genç bu topluluğun genç olması beni kendilerine hayran bıraktı..

Gönüllülük esastı ya bir tabumu daha yıkmıştı bu...
Vermeden almak Allah'a mahsustu...
Ancak her insan Allah'ın sıfatlarından da taşırdı...
Biraraya gelince de böylesi güzel veriler oluşabiliyordu demek...

Sabahın 10'unda bir dizi eğitim...
Gecenin 2'sinde toplantı...
Her yemekte bir grupla grup hakkında konuşma...
Ve sürekli yenir birileriyle tanışma...
Sağım solum yeni bir insan, yeni bir keşif, yeni bir dünya ve yepyeni öğrenilecekler...
Düşün ki, bunları yaparken eğleneneceksin...
Düşün ki, seni o tatlı uykundan eden, sürekli "arkadaşlar eğitim şu saatte" diyen birisine karşı içten içe sinir değil, sıcak/samimi duygu besleyeceksin ki onu kırmamak adına eğitimin ortasında uyuyacak ya da konuşmacıyı dinlerken bir yandan da poğaçaı yiyor olacaksın...
Hayır bunu yapmadım... Cidden... Amacın konunun hassasiyetine dikkat çekmek...

Bir çok teşekkürüm var... Hepsine belki de...
İstanbul Üniersiteliyim diye o taraftan gelen davete...
Mühendislik okuduğum için mühendislik topluluğuna...
Görevim ve severek yaptığım işim için iletişim topluluğuna...
Bizimle sürekli iletişimde olan ve ağırlayan Gökhan Bey'e...

Bizim orada olmamıza vesile olan ONE DERGİ'ye...
Yüzlerindeki gülümsemenin her daim eksilmeyeceğine can-ı gönülden inandığım İBB GENÇLİK MECLİSİ ve İSTANBUL ÖĞRENCİ KULÜPLERİ PLATFORMU ekibine...
Tekrardan projemiz vesilesiyle "iletişim"e daha yakından geçtiğimiz "iletişim" topluluğuna...

E teşekkürler :)

Düşünün ki ben İstanbul aşığıyım, geri dönmek istemedim ordan...

tubatirin@gmail.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder