22 Ocak 2010 Cuma

Keşifler Ajandası..

Öyle çok şeyi unutuyorum ki şu aralar ajandama da yazmasam sanki nefes alıp vermeyi dahi unutacağım.. Kendimi kendim kontrol etmek yerine, kendimin karaladığı kağıdın kontrol etmesini sağlıyorum.. Direk ulaşamıyorum sekretere not bırakıyorum:)

Herkes bir şekilde pay çıkarmış 2010 benim yılım olacak diye, üstelik kimileri paylaşmıyor bile.. Siz 2010'u veremeyedurun ellere, ben sıcak gülümesemesini şimdiden keşfettim.. Hem de bu ayazda..

2010'a başlarken yeni ajandamla birlikte gelen yeni keşiflerim..

Bu sene okulu bitiremediğimi keşfettim günler önce.. ( önce kötü haber verilirdi değil mi?(: )

"Maaşıma Ortak Olun (MOO)" projesi blog olma özelliğinden sıyrılıp yepyeni görünüşü ve işleyişiyler tekrar karşınıza çıkmaya hazırlanıyor.. Keşfetmeye ramak kala.. (çalışmalar devam ediyor..)

Winnovateam (Türkiye'nin ilk ödüllü inovasyon beyin takımı) ekibinden ayrılmış bulunmaktayım.. Benim için çok önemli bir gruptu winnovateam.. Ama artık güzel haberlerini uzaktan takip edeceğim. Uzak keşif..

MOO'nun bana kattığı çok güzel deneyimler, bilgiler ve fırsatlar oldu.. Mümkün mertebe hepsinin hakkını vermeye çalıştım.. Güzel sonuçlar elde ettim ve şimdi meyvesini de görmekteyim(: (bir sonraki maddede)

Elmalma Marka İletişim Hizmetleri'nde, Marka Yöneticisi olarak aktif çalışmaya başladım.. Ortam olsun, yapılan çalışmalar olsun, ekip olsun, bana verilen görev olsun.. Hiç bu kadarını bekliyordum aslında..(:

Engelleri Kaldır projesinin de sahibi olan, Rodin Alper Bingöl ile yaptığım görüşme sonrasında orda çalışmak istediğimi belirtmem için çok vakit geçmedi açıkçası (: Yaptıkları başarılı çalışmalarından dolayı kendilerinden zaten haberdardım. İşte ben de artık bu ekiple birlikte var'ım.. :)

Yasemin Sungur Gelişim Enstitüsü
'nde, Yasemin Hanım'la birlikte yaptığımız çalışmalar devam etmekte.. Merve ve Mustafa ile kendisinin asistanı olmaktan ve birlikte işler yapmaktan çok keyifliyim..

Ve yakında yeni bir yazı portalında da karşınıza çıkıyor olacağım sanırım. Kısmet.. Değil mi? (: (:

Yeni keşiflere yelken açma zamanı ya şimdi... Ama önce ajandadaki maddelere tick atmak gerek ya da yıldız mı :)



tirintuuba@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder